Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Friday, May 7, 2010

Kisah umi adik BEN 10...






    Aku tak kenal  AYU ROSLAN  malah tak pernah pun bersua muka dgnnya , tetapi sering membaca kisahnya di blog idola kesayanganku  blogger ROZA ROSLAN. Beliau kini bertarung nyawa dengan kanser peringkat ke-4 nya.Terpaksa bermalam di hospital dan menjadikan rumah keduanya kini. beliau mempunyai anak yg masih kecil yg pasti memerlukan belaian kasih sayang dan perhatian dari wanita yg di panggil mereka  UMI. Tetapi anak-anak kecil itu terpaksa mengharungi hidup tanpa UMi mereka buat sementara waktu...Ya aku doakan dan harapkan sementara waktu,agar anak kecil yg bergelar BEN 10 itu dan adiknya dapat mendampingi ibu mereka semula seperti dahulu...seperti belum di sahkan mengidap kanser.


      Sesiapa yg membaca entry kak ROZA ROSLAN mengenai AYU pasti akan bersimpati malah sebak mengenangkan nasib anak-anaknya nanti..." RAHAYU ROSLAN, walaupun aku tidak mengenalimu tapi sebagai seorang saudara seagama dengan mu aku mendoakan agar kamu tabah dengan ujian ALLAH ini,semoga  kamu kuat untuk mengharungi ujian ALLAH ini,dan semoga kamu dapat membesar anak-anak kecil itu hingga dewasa.

 AMIN..AMIN..YA RABBAL ALAMIN!!!


P/S: Setiap dugaan dan penyakit yg kita alami adalah salah satu cara ALLAH menguji dan mengampunkan dosa-dosa hambanya,sesungguhnya ALLAH lebih mengetahui apa yg tidak kita ketahui,dan dia tidak sekali-kali menzalimi hambanya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails