Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Friday, March 12, 2010

ALFATIHAH....yg pergi tak akan kembali.



Hari ini tanggal 12 march 10, bapa kepada bakal adik ipar aku yg ke lima telah kembali ke rahmahtullah .Allahyarham Mohd Yusof telah pergi menemui penciptanya dalam keadaan tenang dengan wajah yg bercahaya. Semoga roh Allahyarham di cucuri rahmat dan tergolong di kalangan orang-orang soleh dan solehah.

Tiada apa yg lebih menyedihkan apabila kita kehilangan orang yang amat kita kasihi terutama sekali ibubapa kita. Seorang insan  yg menjadi tunggak keluarga akhirnya pergi selamanya meninggalkan isteri,anak serta cucu dan saudara mara, tanpa sempat melihat anak lelaki bongsunya menjejaki kaki ke pelamin pertengahan tahun ini.Kuasa tuhan tiada siapa yg tahu kita cuma mampu merancang ALLAH swt juga yg menentukan.

Harapanku sekeluarga berharap agar  ZULKARNAIN BIN MOHD YUSOF  terus tabah mengharungi kehidupan walaupun tanpa bapa di sisi.

p/s: Yg pergi takkan kembali yg hidup PASTI mengekori...AL-FATIHAH.

2 comments:

ziela aris said...

Al-fatihah buat ayen sekeluarga...

Ziera Zulkarnain_Ayen said...

Al-Fatihah utk sayang sekeluarga...semoge tabah menghadapi ari2 yg mendatang tanpa abah di sisi..Yg pergi tetapkan pergi dan kite yg masih ada ini teruskan kehidupan slagi hayat masih ada...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails