Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Wednesday, December 21, 2011

~ WW ~ Kenduri doyan.

Salam Sejahteraa... !!
Rabu
26 Muharram 1433H

















.
.
:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.

.
.
.
Den pun nak gakkkkk !!!




SALAM UKHWAH

20 comments:

Dilla Ady said...

dulu ade kucen dilla yg suke makan durian..rase cam kagum tgk kucen makan durian...bau die yg menyengat tu kot..

ohhh, teringin terus tempoyak kt umah mak mertua..

izyantyPersonalTaste said...

sedapnya tgok isi doyan tu...makan ngan pulut sedap gak nie..:)

CT NoArIzAh ArIs said...

DILLA... sekarg ni ari2 kat umah makan mesti ada sambal tempoyak... kucing tu apa pun dia balun masuk tekak dia.

CT NoArIzAh ArIs said...

IZYANTY... memang sodap sehingga menjilat jari kalahlah ayam kepcee tuu..

Acik Erna said...

CT..mak ai..kucing pun dapat makan durian..memang banyak durian dikampung CT ni

ratusiput said...

amboi kucing tu pun nak makan doyan ye...besarnye isi doyan tu ye...seronok tgk org makan doyan walau sndiri tak makan.makan sbiji pun tak habis ratu ni.ehehe..

Anonymous said...

Very useful blog. Keep up the good work.
[url=http://acnetreatments250.blinkweb.com/]Home remedies for acne[/url]

nabilah_2908 said...

Ya Allah..telan air liru sy tgk durian ni...sedapnya.... :)

CT NoArIzAh ArIs said...

ACIK.. bolehlah cikkkk setakat selit2 celah gigi tu..hehehe...:D

CT NoArIzAh ArIs said...

RATU SIPUT... kamu mcm ank bujang sy gak tak suka mkn doyan org ramai2 kendurikan buah tu dia leh selamba je lalu lalang mcm tak de perasaan pun.

CT NoArIzAh ArIs said...

NABILAH... hehe akk sendiri pun telan air liur tgk gambar2 ni .

Kakzakie said...

Aduhai... kakak macam nak join sama. Tempat kakak dah kurang nampak durian. Tengk kucing tu hmmm... pandai juga dia menikmati:)

Kella said...

waahhh!!! meriah!! ini membuatkan kita rasa nak balik kampung nih! huhuhu

ariana said...

Best nya durian..Akak pergi China pun ada jual kat Tesco tau!Tapi mahal lah..Ni beli ke atau ada dusun sendiri?

ツ Bieaz ツ said...

nie yang feveret sangat durian.....
hahaha kucing pun pandai makan

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Salam kenal dan bak cikit...

Papa Mifz said...

KUCING PUN LAYAN DOYAN..HAHA

MakNgah said...

ee.... makan doyan, samalah mcm dgn kucing Mak Ngah yang dulu tu..!

IXORAROXI said...

Salam Arizah,harumnya bau durian..minum air putih banyak2 tau lepas makan durian

Ucu Faridah said...

makan doyan x ajak...
kucing tu x mabuk ke sampai terpejam2 mata menjilat doyan....pelik tapi benar...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails