Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Wednesday, June 15, 2011

WORDLESS WEDNESDAY ~ bukan terikut-ikut cuma nak merehatkan otak !!







CN :  Perkahwinan adalah satu perjudian....menang atau kalah terpulanglah atas kebijaksanaan sendiri.



SALAM UKHWAH

13 comments:

ct shah said...

salam kenal

betul..betul..betul..perkahwinan adalah perjudian hidup.kena byk sabar dan memahami.

ariana's said...

siapa yang kawin ni?
wordless wednesday mmg boleh merehatkan otak sejenak..tp mulut ni geram nak berkata-kata juga..hehe

CT NoArIzAh ArIs said...

CT SHAH...slm kenal juga tima ksih dtg cni ya!

CT NoArIzAh ArIs said...

ARIANA... betul tu cikgu tu pasal kena selit gak note kat bwh tu..hehe!!

psstt...itu gmbr adk sy kahwin thn lepas :)

Citarasa Rinduan said...

mmg cantik outdoor pengantin diatas...

iyou said...

hahaha... at least ada usaha update! update selagi ada masa... iyou bz kem men selit2 je nk update even wordless.. huhu

thanx jenguk iyou.. keep in touch!^^

nabilah_2908 said...

sy pun terjebak dgn WW ni..hehe...

tp rasa janggal lak tak tulis pnjng2.. :)

CT NoArIzAh ArIs said...

AYU.. tima kasih gmbr tu dari dalam bilik pengantin kat umah yg dalam header blog tu!

CT NoArIzAh ArIs said...

IYOU..kena curik2 masa..huhu!!

CT NoArIzAh ArIs said...

NABILAH...sesekali kena zip mulut tapi sy nk gak bukak sikit zip tu..hahaha!!!

Dilla Ady said...

tak penah lagi wat entri WW nih...mesti ade jek nk diupkan kat entri..huhuhu

CT NoArIzAh ArIs said...

DILLA...sesekali cubalah buat entry bisu mcm ni :)

Cik Ina Do do Cheng said...

Cik ina kalau nak berehat dari menulis pun ada gak wat WW. cik ina sokong sangat menang atau kalah dalam perkahwinan atas kebijaksanaan sendiri.Kita yang belayar, kitalah yang menetukan arah mana yang nak dituju. Jangan lupa gak usaha, doa dan tawakal pada Allah SWT

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails