Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Wednesday, December 28, 2011

~ WW ~ Ulek dalam buah pun boleh idop.

Salam Sejahteraaa... !!
Rabu
3 Safar 1433H










 











SALAM UKHWAH

18 comments:

Cik Ecah said...

kenyannggg la mkn durian ulat nihh huhuhu gemokknyer ulat tuhh...

Suhami Ahmad said...

kadang2 ulat dalam batu pun bulih cari makanan kan...so xdo excuse orang yang menganggur tu...carik kojo

ariana said...

Dalam batu lagi kan boleh hidup..inikan pula dalam buah durian yg nyum nyum..:)

nabilah_2908 said...

uuuaaiiii....besonya ulat...

CT NoArIzAh ArIs said...

CIK ECAH...dia tgh syok beradu tetiba kulit dian terbukak tu yg terkezut lari kuar tu..hihi..

CT NoArIzAh ArIs said...

SUHAIMI... botol tu manusia ni ramai yg pemalas kono golak kek ulek jolah yg gomar menganggur tu.

CT NoArIzAh ArIs said...

ARIANA...lagi mengomokkan..hehe..

CT NoArIzAh ArIs said...

NABILAH... aah bosar.. konyang dio makan buah dian tu tanpa gangguan.

El-Janna said...

besarnyaaaa

Dilla Ady said...

rezeki ulat nampaknye buah tu..gemuk sampai die..

Cik Ina Do Do Cheng said...

hari tu masa suami bawak durian pun ada ulat cam ni.kembangkan tekak tengok ulat tu.

azieazah said...

Goreng pun sodap! hehehe

IXORAROXI said...

kalau ulat pun boleh makan durian, manusia pun boleh tu,..ada makanke tu?:)

CT NoArIzAh ArIs said...

EL JANNA.... segala zat cukup dlm badan tuhh..hehe..

CT NoArIzAh ArIs said...

DILLA... tuah ayam nampak kat kaki tuah ulat dlm kulit doyan..:))

CT NoArIzAh ArIs said...

CIK INA... memang betul pun sampaikan anak bujang sy terus tak lalu nak makan dian lagi kak dahlah dia tak suka buah tu dah nmpak ulat langsung rejekkk..haha..

CT NoArIzAh ArIs said...

AZIEAZAH..botoi3x..:D

CT NoArIzAh ArIs said...

IXORA... tak makan pun buah tu terus kopek buah yg lain sib baik tak de ulek..hehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails