Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Saturday, February 20, 2010

Hari-hari yang sibuk!!

   Dua tiga hari ni sangat sibuk terkejar ke hulu hilir cari barang-barang,hadiah,tempah kek dan macam-macam lagilah,semuanya kerana nak celebrate birthday party adik dan anak buah aku di port dickson hari sabtu ni.
   Esok keluarga besar Hj Aris akan berkumpul di sana di awal pagi,tugas aku jugaklah mencari tempat yg sesuai esok pagi.Mata aku dah mengantuk tak boleh tulis panjang-panjang lagi.
                              Keluarga besar Hj Aris dan Hjh Radiah.

  Ini merupakan catatan pertama aku dengan toys baru aku ni (laptop compaq CQ40).Komputer lama aku jenama Acer dah sakit tenat masih koma lagi.Apa pun aku amat berterima kasih dengan jasa dia selama sepuluh tahun berkhidmat untuk aku,Esok nak bangun pagi-pagi..Cau dulu!!.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails