Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Saturday, June 30, 2012

Makan malam di jeti Kuala Perlis.

Salam sejahtera..!!
Sabtu

10 Syaaban 1433H


Apa khabar semua...harap baik2 semuanya yea. :))

Seksa betullll aku nak menghabihkan story kat Arau, Perlis ni ha!
Tak kisahlah ada yg peduli atau tidak aku nak jugak tepek gambar2 ni kat sini.... sok sok time nak pergi ke Arau nanti leh bandingkan harga sekarang dengan dulu...makanan sekarang dengan yg dulu.
Apa-apa pun aku puashati dengan hidangan kat gerai ni yang penting harganya berbaloi- baloi !!



Puas merayau cari gerai akak ni...kata kawan adik aku masakan kat gerai ni lebih sedap dari yg lain... apa pun perut dah lapau balun je sodap ke tidak kan....tapi memang sedap pun akak ni masak !!

Menu pilihan kami ialah....

 Siakap 3 rasa dan tomyam campur.

 Kailan goreng ikan masin

Pari bakar

 Kerang bakar

Sotong goreng tepung.... mula2 cedok setengah kilo tapi aku tengok mcm sikit je terus cedok sekilo bila dah potong2 dan goreng ha hambik kau satu pinggan bosar dyorang kluarkan.


Anak aku sampai naik poning nak ngabihkan semuanya terutama tang sutunnnnn tuuu :))


Mak dan Abah.... puas nak mengunyah gigi dah tak kuat lagi macam muda2 dulu.


Ni muka sponser malam tu...timo kasih le bebanyak-banyak yo :D

Keseluruhan harga adalah lapanplohhinggit lobih jo !
 Makan 7 orang banyak tu habis licin cuma sutun tu je terpaksa tapau bawak balik pasal banyak sangat.

Okey janji dah aku tunaikan setel dah citer kat Perlis....nak sambung kojo balik ..tataaa !!


SALAM UKHWAH


8 comments:

FARHANA AZIZ said...

lama tak makan kat sana kak..
sedap pulak la tgk sutung goreng tepung tu..:))

CT NoArIzAh ArIs said...

FARHANA....sutun tu nmpk sodapkan...klau mkn lagiii sodap... dtglah kesana laie mmg puashatilah mkn sutun grg kat sana:))

Aidah said...

Sodap eh haaai! Dah lamo akak tak makan seafood ni. Nampak gamba ni, tolan air liur jap. Hahaha.

Outbound di malang said...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

TukangKebun said...

Oh terliur aiu liur tengok juadah-juadah sodap tu. Berbaloi sungguh dengan harganya.

ariana said...

Banyak mcm tu 80 hinggit je...murah nya..boleh singgah selalu2 kalau mcm ni..hehe

Anonymous said...

bleh bagi tau adk kedai ni dekat mana n nama pa... aritu p makan x sedap mungkin kedai yg saya p x best pas tu mahal lak..

azharos said...

Salam, apa nama kedai ni?
Kat sebelah mana?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails