Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Thursday, August 2, 2012

Bila mood mula ke laut.....

Salam Sejahteraaa.... !!
Khamis
13 Ramadhan 1433H

Wahhhhhh ....sebulan den nak tulih2 kat sinia haaa...!!!

Tulah dia bila mood mengupdate dah ke laut memang tak dapek nak nolong ea dohhh.
Bukan tak de idea... bersepah2...setiap hari ado jo yg nak di storykan.
Tapi bila tiba masa nak menaip tu rasa macammmmmmm....semacammmm jeee...
Malasssss jeeeee....
Sekarang ni nak sudahkan jahit langsir pun dah malas dah...
Nak pikir wat kuih rayaapa  pun aku malasssss...

Blokwalkingnya  teramatlah rajinnnn.
Lepas satu blog ke satu blog aku terjah tapi cuma masuk jelah malas nak komen.
Ni aku cuba cari semangat balikni  nak berblog macam dolu2.

Story arini  pasai langsir rayo.



Aku terjah nilai 2 minggu lepas nak cari kain langsir idaman hati .
Lepas satu kodai satu kodai den masuk .... bak kata mak aku kalau tak habih sepuluh kodai aku terjah bukan akulah tu.
Tui pasal mak tak berani nak jenjalan beli barang dgn aku pasal aku suka kuar masuk kodaiii...hhihihi!!!




Kesudahannya yg ini pilihan hati.....bunga ros kecik2 gaya ingeris adalah tema langsir aku raya ni setelah onam taun  tak tukar baju tingkap rumah.... taun ni bergantilah baju ea.
Asyik tuan rumah je tukar baju tetiap tahun tingkap rumah pun nak gak pakai baju barukan walaupun enam tahun sekali.....hehe !!



Aku baru habis jahit langsir yg jarang ni je yang tebal belum habis lagi.
Setiap helai langsir yg sudah siap akan terus di gantungkan tak payah nak tunggu raya.
Malas aku nak wat kojo 2 3 kali ni...sekali harung je siap lagipun tinggal 2 minggu je lagi nak rayokan.
Ni pun aku dah rasa malas dah nak sudahkan menjahit.
Apa pasallah aku sekarang  ni segala2nya dah jadi malas.

Kuih raya ???
Aku tengah berfikir lagi sempat ke tidak aku nak wat kuih.
Mungkin sabtu nanti nak start wat biskut semperit dulu tapi kali ni ikut resepi orang lama-lama.
Kok rajin den tepek cerita, gambar dan resepi ea kat sini nanti yo :)

SALAM UKHWAH



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails