Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Friday, February 14, 2014

Lion dance..


Assalamualaikum....

Dah menjadi tradisi Kat company aku ni setiap kali CNY Tiap tahun mesti ada lion dance.
Walaupun kami dah buat dinner Kat hotel royal adalpi dance tetap gak ada.
Ini yang memeriahkan lagi sambutan CNY di company Chinese ni.

Macam tahun tahun sudah acara lion dance lompat tiang ke tiang paling mengujakan kami semua.
Al maklumlah kannnn setahun sekali Dapat tengok live depan mata .
Tapi kali ni aku Dapat ambik gambar Dari cermin di tinggal atas.
Aku Dapat tengok sekejap sekejap je pasal staff aku sorang cuti sakit jadi aku sibuk buat dia punya keja.

Singa tengah buat aksi lompat tiang...ngeri aku takut tersungkur ateh jalan tu Jo kang.




Ompek orang ni big Bos kami yang Kanan buat Tanda good tu je org malaysia tigo lagi tu warga Singapore ... Yang diri tengah2 tu mereka gelar choy San atau pun dewa kekayaan.
Yang dopan sekali tu anak singa... Nakal tu semua staff Kat depan tu di kacaunya.


Nampak tak apo yang di pogang Kat lion Kecik Kaler kuning tu ?
iPad aku tuuuuuu....
Selambaaaaa jee dia ambik Dari tangan aku kononnya Nk tolong ambikkan gambar tapi tak ghoti pakai.
Hulur balik Kat aku... Member aku cakap ada ONG tu ..banyakkkk lah ko punya ONG!!




Sebahagian dari staff Yg turun ke bawah separuh lagi ada Kat atas tengok ikut tingkap je.
Kami di WAJIB kan memakai casual red t-shirt pada hari selasa 11/2/14 tu.
Merah kan Kaler ONG bagi orang cina !!!!






                                            Menjelajahi setiap ofis Kat tingkap atas.
                                   Poning telinga aku dengar bunyi bising dung dung cheer tu !!



Okeyyy hari Ini adalah hari chap goh meh dalam kalendar cina, Ini bermakna berakhirlah sambutan CNY pada tahun Ini... Klau korang beraya Kat umah dyorang masih ada lagi kuih raya tapi angpaunya engak ada lah yooo..







No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails