Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Sunday, May 23, 2010

Blog sedang di ubah suai!!!!







Kepada yang sudi menjenguk blog  RUMAH KECIL TIANG SERIBU ni aku ucapkan terima kasih (ado ko yg tengok blog aku ni...huhuhu) . Buat pengetahuan semua blog aku ni sedang di ubah suai jadi minta maaflah jika tak banyak catatan baru, walaupun begitu aku nak bagi kredit pada diri aku sendiri setelah berjaya menukar wajah blog aku ni tanpa bantuan sesiapa, Entah macam mana aku godek sana godek sini , berhari hari mengadap laptop akhirnya jadilah apa yang anda nampak sekarang. Nampaknya masih banyak lagi yang perlu di tokok tambah aku akan buat sedikit demi sedikit nanti.

Terima kasih sekali lagi kepada yg sudi berkunjung ke sini...sila tinggalkan komen dan follow aku kat followers tu....Silalah datanglah lagi ye jgn malu-malu..!!! :)


P/s: Kita perlu berbangga dengan apa yang kita lakukan walaupun sekecil hama tapi lebih bernilai dan bermakna jika di usahakan sendiri tanpa bantuan orang lain,jadi kan ia sebagai hadiah yg paling manis untuk diri sendiri yang telah penat berusaha.

1 comment:

Anonymous said...

yang under contraction 2 leh tukar kaler die x..??sakit la mata tengok..kuning sgt sume tulisan...t kena tambah 2 mata g...mcm u..!! =D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails