Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Tuesday, May 25, 2010

Cuti Sakit...!!!!


Hari ni aku dapat cuti sakit.....Dh sampai ofis tadi leher aku terasa sakit sangat nak pusingkan kekanan terasa macam kena pulas leher aku. Aku terus ambil kad perubatan dan pergi ke klinik.

Sebenarnya aku paling tak suka pergi klinik sebabnya nak menunggu giliran tu punyalah lama,ini pun aku kena tunggu lebih 20minit itu tak ramai orang tu kalau ramai lagilah berjanggut aku menanti sakit pun leh hilang dek lama sangat.Tapi mengenangkan company ada bagi cuti sakit untuk semua kakitangannya jadi rugilah kalau  tak di gunakan.Kalau sakit sikit-sikit memang aku tak minta MC dan tak payah susah-susah menunggu giliran macam ni lebih baik teruskan kerja je.

Lepas balik dari klinik aku terus balik rumah ,makan ubat pastu apa lagi tiduuuurrr lee.....!!!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails