Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Friday, November 2, 2012

Perah hotak !

Assalamualaikum...Salam sejahteraa...!!


Dalam hidup ni kita kenalah selalu tolong menolong.
Ko tolang den... den tolong ko balik.
Apatah lagi kalau yang nak di tolong itu adalah adik beradik sedarah sedaging dengan kita memang wajib di tolong bukan sunat, makruh atau yg sewaktu dengannya.

Dah title aku pun anak sulung... untuk anak2 mak aku yg hidup sekaranglah tapi yg sebenarnya aku ni anak ke ompek .
Pasal sedara2 sulung aku dah pergi dulu mengadap penciptanya akulah yang kono dok tompek tu sekarang..huhu...

Awal bulan depan adik lelaki bongsu aku akan berkahwin ini bermakna sekali lagi saraf2 dalam kepala otak aku berselirat.
Pening  fikir tugas yg bakal aku buat menjelang hari tu nanti.
Untuk pertama kalinya kali ni aku gatai mulut nak siapkan  door gift untuk tetamu.
Ni tengah servey sana sini nak cari idea apa yg aku nak sumbat dalam goddie beg tu nanti.

Hajat di hati nak buat sendiri muffin untuk hari bersejarah AYIE tu nanti.
Tapi risau gak terbuek ko kat den muffin 500pcs tu.... sangaplah oven butterfly tu nanti..huhu...

Pastu nak pikir lak apa juadah santapan yg nak aku sediakan untuk raja sehari tu di meja beradap nanti.
Sib baik le bab gubahan hantaran dah diambil alih kat adik pompuan aku yg sorang lagi tu.
Kalau tak masaklahhhhh aku nak perah otak cari idea macam-macam.

Doa aku agar kesihatan aku cukup baik menjelang hari kenduri tu nanti.
Orang lain yang nak nikah aku lak yang poning-poning langau !

Tu baru adik bolum anak sendiri yang nak nikah tu...


SALAM UKHWAH

2 comments:

Layyinul Harir said...

Assalamualaikum wbt,

apa khabar akak?
lama tak singgah sini.

masih ingat saya, syafa yang study mexico tuh?hee.

moge Allah memudahkan urusan akak!Amin.=)

azieazah said...

Buat keja kahwin ni memang 5,6 awal lagi dah pening. Banyak jer keja nak kena fikir, kena buat. Cukup takut kan?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails