Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Saturday, November 17, 2012

November datang lagi...



Assalammualaikummm.....


Salam Maal Hijrah dan selamat tahun baru buat semua sedara seagamaku.
Maaf mungkin ucapan ni agak lewat dari tarikhnya tapi kita masih lagi di awal bulan Muharram...baru 3 hari kan ?





November datang lagi...
Banyak kenangan di bulan November untuk tahun 2012 ini terutamanya jatuhnya Awal Muharram bulan pertama di tahun masihi dalam kalendar islam.
Bulan November ialah  bulan kelahiran aku ke dunia ini.
Bulan November ialah bulan kelahiran lelaki yg bergelar suami kepada diri ini.....kami berkongsi bulan kelahiran yg sama...cute kan ?
Bulan November tahun ini adalah ulangtahun perkahwinan kami dan kami di satukan 16 tahun yg lepas .
Bulan November tahun ini adalah bulan kesedihan seluruh ahli keluarga dan sedara mara atas pemergian arwah pak ngah aku minggu lepas.
Bulan November ini jugak adik lelaki bongsu aku AYIE akan mengakhiri zaman bujangnya...pasni dia berdua.....pastu bertiga... pastuuuu...


Semua ingatan dan kenangan banyak sangat dalam bulan ini.
Semua tarikh2 itu amat senang untuk aku ingati.
Tersemat di hati sanubari.

Selamat ulang tahun kelahiran dan perkahwinan buat semua blogger dan silent reader yg berkongsi bulan yg sama dengan aku dan hubby semoga kita semua berpeluang  bertemu NOVEMBER yg akan datang.


SALAM UKHWAH





5 comments:

Mehmet Wie said...

Salam Maal Hijrah dan selamat berkenalan..

azieazah said...

Dua orang anak saya pun lahir di bulan November.

SITI NOARIZAH ARIS said...

WIE...Wlkmsalam & salam kenal :)

SITI NOARIZAH ARIS said...

AZIEAZAH..ye ke..happy b'day buat anak akk...jimat kos tu kak leh celebrate sekali lalu jee..:)

SITI NOARIZAH ARIS said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails