Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Friday, February 1, 2013

Anak keeee..... cucu ???

Assalammualaikum...



Tadi aku bersiar-siar kat  MUKABUKU  kawan sekolah aku dulu.
Dia ni kira juniorlah kat aku .
Muda setahun dari aku maksudnya aku tua setahun dari dia..apa-apa ajelahhhh.
Tapi yang buat aku terkejut terkujat bila tengok gambar baby dalam wall dia baru-baru ni.

Kat wall tu dia ada kata CUCU BARU dia.
Tapi aku ni fikirkan anak saudara dia punya cucu ke ...
Kiranya cucu gaklah kat diakan...
Ataupun anak buahnya yang lain punya anak pun leh jadi cucu kat dia jugakkan...

Tapi andaian aku tu silap 100% bila aku baca komen kawan2 lain kat dalam wall tu.
Rupa-rupanya baby tu adalah CUCUnya yang kedua dari anak perempuannya sendiri.

KO DAH ADO CUCU SUNITAAAAAAA !!!!!!

Terkujat tahap otomen aku sekejap mengenangkan umurnya muda belia 37 tahun dah ado duo orang cucu..huhhuu !!!
Eden ni anak baru jeee naik tingkatan ompek anak ko lak dah ado anak duo orang...alahaiiiiii !!
Nampaknya anak dia pun mengikut jejaknya kawin awal dapat anak awal gak.
Sok sok dapat cucu pun awal gaklah gamaknya.
Aku bayangkan dia jalan2 bawa cucu-cucunya kalau dia ngaku anak sendiri pun orang percaya habis.

Rezeki kawan aku muda muda lagi dah ada cucu.
Panjang umur sempat lak dia tengok cicit dengan piut.




SALAM UKHWAH

































 

3 comments:

ainnoraini said...

dah ada cucu...mmg muda betul tuu...blm 40 dah ada cucu..rezeki dia kann

Acik Erna said...

assalam ct..acik yang dah tua ni pun belum ada cucu sendiri..untung kawan ct tu kan

Ct NoArizah Aris said...

KAK AIN...rezeki manusia ni mcm2 semua kuasa ALLAH kan :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails