Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Sunday, May 5, 2013

Masih setia mengundi di parlimen jelebu.

Assalammualaikum....





Walaupun dah 17 belas tahun menetap di senawang dan beralamat rasmi di sini namun untuk PRU 13 ini aku masih lagi setia mengundi untuk parlimen jelebu untuk kali yg  ke 3 . Seperti PRU  yg sebelum ni aku masih .lagi terpilih untuk memangkah di sek keb amar penghulu ,sekolah rendah aku dulu .


 
Aku berada di sini pukul 9.30 pagi tadi.
 


Aku, mak dan abah sahaja yang memangkah di sini ....'adik beradik aku  yg lain membuang undi mereka ke dalam peti undi di dewan kg batu serambai.
 


Ingatkan tak de lah kena beratur sepanjang ni macam yg sudah sudah rupanya kena jugak....aku rasa macam nak balik je pastu datang balik petang mengundi , salah satu sebab line aku ni bergerak perlahan kerana memberi peluang kepada warga emas serta yg uzur yg datang untuk membuang undi dahulu.


Bukti aku telah menunaikan tanggungjawab aku kepada negara tercinta.
 

Sehingga entry ini di tulis siaran langsung keputusan undi masih belum mengistiharkan kemenangan parti mana di daerah tumpah darah aku tu dan entry ini di tulis dari kediaman tetap aku di senawang, seremban.


SALAM UKHWAH

4 comments:

Aidah said...

Ramai datang mengundi kali ni kan. Beratur panjang di mana2 je, dik.

Ct NoArizah Aris said...

AIDAH...betul kak tapi peratusan org melayu kurang dari chinese...mana pergi melayu2 yg sihat2 semua tu?

BUNDA a.k.a KN said...

Alhamdulillah semua dah selesai..

Ct NoArizah Aris said...

BUNDA...Alhamdulillah :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails