Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Wednesday, January 22, 2014

Demam.

Assalammualaikum...


Sejak minggu lepas sorang Demi sorang rakyat jelata Kat umah ni rebah dek demam.
Mula muka tu ank bujang aku si akmal tu demam.
Kat sekolah cikgu call aku suruh ambik dia bawak balik umah.
3 ari dia demam Elok je dia ayah nya pulak Yg rebah.

Si ayah start demam hari sabtu sampai lah isnin hari tu.
Ayah baru nak Elok anak Dara aku pulak rebah sama...sorang lagi domam.
Sampai ari ni dah 3 ari tapi keadaannya masih sama.
Makan ubat sekejap Elok pastu panas sejuk panas sejuk badan dia.
Siang tadi dia kata macam nak menangis tak tahan dgn demam , selera makan pun tak do.
Esok hari ke 4 dia demam kalau masih macam ni aku nak bawak dia ke klinik lagi dan kali ni
Terus je ambik darah.

Risau gak aku tengok dia macam tu maklumlah sekarang ni tengah panas kes demam denggi.
Adik ipar aku dengan adik sepupu baru je discaj Dari spital pasal kes demam denggi gak.
Apa2 pun tengok result darahnya esok, semoga tak Dapat keputusan Yg aku tak suka.

Aminnn....

                                                   Macam macam jenis ubat pun ada ha..




1 comment:

zino said...

Bila demam berlanjutan elok buat pemeriksaan darah.. Semoga tak ada yg bahaya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails