Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Tuesday, January 21, 2014

Entry semangat.



Assalammualaikum....

Selamat tahun baru 2013.

Lama Dah aku tak menulis Kat dalam blog RKTS aku ni.
Blog kengkawan blogger pun lama aku tak jenguk.
Kalau dah blog sendiri pun tak di jengah apa lagilah blog org lain kan?

Entry ni sebenarnya entry nak naikkan balik semangat berblog  macam Dulu.
Dan Cuba Sedaya upaya meng UP kan entry walaupun cuma sepotong ayat!!.
Nak aktif macam Dulu balik walaupun cuma 2x seminggu je entry aku.
Tak mo biarkan blog berabuk seperti kata adik aku "BLOG  KO DAH TOBAL ABUK EA"
Tak mo...tak mo...tak mo...

Harap Harap tak jadi cam angek angek taik ayam lah yooo...:))

Nak gak tayang tayangkan kuih minum petang balik Dari keja petang tadi.... Beli Kat gerai Pak cik kopiah Kat depan taman tu jeee.



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails