Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Sunday, March 16, 2014

Hujan....

Assalammualaikum ...


Alhamdulillah....hari ni hari ahad di senawang tempat aku bermastautin ni Hujan lebat!

Hujan  turun pukul 8 pagi tadi sampai sekarang dah dekat sebelah pagi dah masih lagi Hujan.
Memula tadi slow pastu lebat pastu slow mcm nak berenti dah dalam kul sepuluh tadi.
Aku dah happy dah ujan nak berenti pasal aku nak pergi pasar tani Kat stadium paroi tu.
Elok elok siap je nasi goreng aku ujan turun lebat semula.

Okeylah tu kan tak kisahlah klau nak ujan sampai ke potang pun tak apo Doohh.
Lama benau bumi senawang ni tak di basahi ujan Yg selobat ni.
Semua pokok pokok bersyukur sangat agaknya pasal dah lama kepanasan.
Mungkin Ini berkat solat hajat seluruh umat Islam di Malaysia.
Kita mohon turun kan Hujan , hilang kan jerebu dan selamatkan semua penumpang MH370.

Eh tapi aku terfikir gak semalam dyorang buat pembenihan awan. 
Ni Yg turun ni ujan semula jadi ke ujan hasil benihan semalam.
Tak kisahlahhhhh janji ujannnnn.



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails