Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Thursday, March 20, 2014

Tahniah utk budak2 SPM 2013.

Assalamualaikum ...

Hari ni dah diumumkan keputusan SPM thn 2013.
Tahniah berbakul2 kepada calon2 SPM 2013 Yg berjaya mendapat keputusan cemerlang.
Yang kurang cemerlang dan tak cemerlang juga Tahniah di ucap kan.
Sebab korang semua dah berusaha dan bertungkus lumus untuk menghadapi exam penentu masa depan korang ni.

Apa je keputusan terimalah dengan hati Yg redha sebab Ini bukan jalan penamat segalanya .
Pintu baruuuu je nak terbuka ..maksudnya banyak peluang Yg menanti di depan.
Pilihan ada di tangan masing2 buat keputusan Yg tepat.
Zaman sekarang peluang nak sambung belajar tu  terbuka luas, pinjaman pelajaran pun ada cuma nak dengan tak nak je.
Kalau keputusan tak bagus tak semestinya hidup Akan gagal.
Mungkin esok Kita Akan Lebih berjaya Dari kegagalan hari Ini.
Yang penting berusaha dan Jangan putus Asa.

Cewahhh aku bagi nasihat mengalahkan kaunselor bertauliah kauuuu !!
Hehe... Tahun ni giliran si anak Dara aku lak ambik SPM.
Maknanya tahun depan giliran aku le Yg dup dap dup dap le pulakk macam omak2 Yg lain tu.
Bila anak dah nak SPM terasa lah diri Ini semakin tuooo.


Muka budak bakal ambik SPM ujung tahun ni... Awal2 tahun ni Leh le senyummmm lagi kannn ko tengok le dah dekat2 nak periksa sok tak tentu arah le jadinya asyik mimpi pasal kertas soklan je nanti.
Aku pulak Yg jadi poning di buatnya.

1 comment:

Kakzakie said...

Betullah apa yg dah dpt itulah keputusan yg perlu diterima dgn lapang dada dan redha...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails