Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Thursday, March 22, 2012

Selepas 13 tahun hari ini adalah hari yang pertama....

Salam Sejahteraa..!!
Khamis
29 Rabiulakhir 1433H



Selepas 13 tahun barulah hari ini hari pertama aku ambik semula air panas di pantry kat opis aku ni.
Sebelum ni memang aku tak pernah ambil air masak kat pantry tu selalunya aku akan bawa air panas dan air minum sendiri dari rumah.

Mula -mula kerja kat sini dulu aku ada jugak ambil air panas kat situ tapi masa tu ada sorang akak indon yang kerja kat sini yg masakkan air dan aku pun yakinlah nak minum air panas yg dia masak tu.
Tapi lepas 2 tahun aku kerja kat sini akak tu pun berhenti lepas tamat permit kerjanya dan pulang ke indon semula....bermula dari waktu tulah aku tak ambil lagi air panas selepas tugas memasak air di ambil alih oleh bangsa cina tu.
Tak leh terimalah  kat tekak aku ni nak minum air tangan bangsa yg satu ni sanggup le aku berjinjit-jinjit bawak air dari umah .




Sekarang ni dalam pantry dah guna air dalam mesin ni.... ...kat umah aku pun aku guna air panas dari mesin yg sejenis macam ni jugak jadi takde masalah lah pulak untuk aku minum air ni kat sini.
Jadi bermulalah era mengambil air dalam pantry semula itupun aku cuma ambik air panasssss sahaja.
Pasni kalau ujan taklah aku kesejukkan dalam opis ni pasal dah ada air panas untuk di bancuh dgn kopi atau teh.
Tak yah susah-susah ke berjalan-jalan ke cafe lagi dah.



Lunch tadi aku bancuh kopi segera brand TESCO yang kawan aku bagi hari tu..... seriesly tak sodap langsung kat tokak den ........kopi  SUPERPOWER  5 in 1 tu jugak yang sodapppp !!!



SALAM UKHWAH

9 comments:

ratusiput said...

yela kan...kite ne tau bersih ke kotor ke kan tangan dia..lelagi dorang ni buang air besar ke kecik ke tak cebok.ehehe.

nabilah_2908 said...

kt office sy pun guna mesin macam ni juga...

tp ada botol kt atas tu bukan direct dari paip.. :)

hmm..kalau guna macam ni jimat juga kan..tak perlu beli air dalam botol tu tiap2 bulan...

Cik Ecah said...

haha ecah bedal jer jenama tesco hikhikhik~~~

CT NoArIzAh ArIs said...

RATU...tu semualah yg buat tokak kombang tuuuu...huhuhu..

CT NoArIzAh ArIs said...

RATU...tu semualah yg buat tokak kombang tuuuu...huhuhu..

CT NoArIzAh ArIs said...

NABILAH... betul tu dah jimat beli air botol tu kan?

CT NoArIzAh ArIs said...

CIK ECAH...sy baru kali pertama minum brand tu itupun org bagi free..hihi..

CT NoArIzAh ArIs said...

CIK ECAH...sy baru kali pertama minum brand tu itupun org bagi free..hihi..

Golden Rose said...

sib baikla kat office sha jenis tank biru tu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails