Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Friday, October 10, 2014

Akhirnya berjaya download UltraSurf.

Assalamualaikum.....


Salam Jumaat buat korang semua,
Setelah sekian lama hari ni aku dapat update blog kat ofis semula.
Ehh korang perasan tak  blog aku dah tukar kaler.
Semalam biru hari ni ijooo...my fevered kaler.
Sidebar sebelah kanan pun dah di ubah ubah.
Gambar2 korang yg jadi follower aku dulu tertepek kat atas nun sekarang dah duk sebelah kanan.
Iklan nuffnang dulu bawah sekali sekarang aku dah seret dia kat atas tu.
Haaa korang yg datang sini rajin2 kan le jari jemari tu memicit mause korang kat iklan tu yooo..hehe !!


Semua ni kerana jasa baik DIKBEE.COM yang buat entry pasal nak mengakseskan BLOG atau FB yg di sekat kat ofis.
Macam kat ofis aku ni FB tak di sekat tapi semua URL BLOG disekat seketat ketatnya.
Uashkan nak baca blogwalking nak bukak blog aku sendiri pun tak leh.
Dah lama macam ni tu yang aku dapat BW dan update blog kat umah je sebelah malam.


Cara Nak Akses Facebook Yang Telah Disekat

Dari semalam aku cuba mendownloadkan ULTRASURF ni kat PC Ofis ni tapi gagal.
Jangan berputus asa kita cuba lagi akhirnya hari ni aku Berjaya .
Bila dah dapat terus aku ubah template blog tu kalau guna ipad memang susah nak buat semua ni.
Lepas ni leh le aku BW ke blog kawan2 semua time lunch hour.
Sebelum ni aku cuma boleh masuk blog yg guna domain DOT COM je yang guna BLOGSPOT cam aku ni langsung tak leh masuk.
Walaupun leh baca DOT COM tapi aku tak boleh tinggalkan komen sebab acct blog aku di sekat.
Hari ni aku dapat balik apa yg aku nak.



Sapa2 yang nak mencuba boleh le pergi ke blog adik manis ni DIKBEE.Com ni dan ikut le step by step yg dia tunjukkan tu.
Aku tak dapat nak ajar satu2 dalam ni  banyak guna masa nak taip.
Tapi kalau tertangkap kat budak IT korang sendiri tanggung.
Termasuk le aku...

Okey tak boleh lama2 dalam ni .
Aku chow dulu nanti time break aku BW kat blog korang.
Byee....
 

2 comments:

Acik Erna said...

Tunggu isnin la ct..acik nak cuba gak

SITI NOARIZAH ARIS said...

ACIK ERNA...haaa Cuba cik Cuba sampai dpt ...mesti jadi punya.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails