Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Thursday, October 16, 2014

Anlene 51+.

Asalamualaikum....



Tak paham betul aku dengan blogspot dlm iPad aku ni.
Entry pulut aku tu dah siap taip dan nak publish Dari hari selasa hari tu sampai hari ni masih lagi tak publish asyik terpusing2 je dia.


Dek geram aku draft kan aje entry tu pastu aku bukak blog aku aku terbit kan entry tu melalui situ je.
Entry pulut tu dah masuk 3 hari terpampar dalam blog ni tapi Yg aku nak publish Kat dalam blogspot tu untuk google masih lagi terpusing Pusing.
Tak habih2 lagi ko nak menloading kan?
Ko kono sombolit ko apo blogspot.
Gasak le janji entry pulut tu dah boleh korang baca dah.

Okey kita terus ke bebelan untuk hari ini.

Dah lama dah tak minum anlene sejak aku bertukar ke susu omega.
Tapi bulan puasa hari tu susu omega pun aku tak habihkan.
Ye lah siang dah satu hari puasa pastu malam macam2 ada nak di makan .
Terus le  lupa nak minum susu tu.
Sudahnya susu tu masuk angin terus keras kejung dalam botol.


Hari tu ternampak iklan anlene Yg baru ni Kat tv.
Ada fos inulin.
Ermmm leh Cuba mungkin Lebih sedap Dari sebelum ni.
Dek xcited sangat nak beli susu ni sampai aku terambik pek 51 tahun ke atas.
Balik umah tengok .....eh dah salah boliiiii !!
Beli dalam giant lak tu kalau kedai runcit biasa tak leceh nak menukarnya.
Nak wat camno minum jelah sampai habih.
Untung2 tulang aku ni ter extra kuat lah lagi kan.

Copek naaa Pulak nak ke fasa warga omeh tu haa..

2 comments:

nabilah_2908 said...

Dulu my mom pun ambil anlene...tapi doc suh stop sebab kandungan gula tinggi..

Tukar ke Omega..lepas tu sekarang ni ambil susu kambing pula.. :)

H I said...

Boleh try ostematrix shaklee, kalsium dalam tablet. Lebih mudah diambil. ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails