Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Monday, February 21, 2011

Aku fikir macam nak bertapa je kat opis ni !



Assalammualaikum warahmatullah hiwabarakatuh !!!


Tu diaaaaa... panjang salam aku hari nikan ?
Haa .. nak ucapkan jugak selamat hari isnin hari paling malas buat warga kerja seluruh dunia... maklumlah hari pertama bekerja ... dah start hari rabu nanti baru celik sikit bijik mata.. khamis dah semakin segar.. dan Jumaat pulak lagi bertambah rajin dan segar bugar.. maklumlah hari terakhir untuk lima hari bekerjakaaaannn !!!

Aku rasalahkan  aku ni kena berkampung kat opis ni setiap hari ... pagi petang siang dan malam!

Pasal apa.... pasal aku kalau bekerja cukup rajin nak update blog... pasal duk mengadap PC jekan !
kalau kat rumah lebih-lebih lagi hari cuti cukup payah betul aku nak melekat kat depan laptop aku tu.
ado jo kojo yg den kono buek !!
walaupun lalu lalang depan laptop tu setiap masa... setakat menjeling jelah.. singgahnya tidak !

Itu pasal blog aku ni akan sunyi sepi kalau aku cuti bekerja.

Oh ya.. tadi masa BW ada satu blogger kata kalau nak kuruskan badan hindarkan dari makan karbohidrat dan gula selama 2 minggu !!
Ini dari buku yang dia baca... macam nak cuba pulak .
Dah lah badan aku ni rasa macam dah nak mengembang je macam butter kek yang baru masak dalam oven.

Tapikan aku rasa malam ni macam nak buat nasi goreng ikan masin jeeee......
Errmm...... macam mana tu ya ??


CN : Resepi Nasi Goreng Ikan Masin aku leh cari kat  SINI


SALAM UKHWAH

2 comments:

Citarasa Rinduan said...

SELAMAT TENGAHARI CT

oh....ayu tak tahu pun ttg 2 minggu tak leh makan karbohidrat atau bergula..

wah..nak cubalah

PS: mmg cun opis mu itu..teratur jer

CT NoArIzAh ArIs said...

CR... ya sy pun baru tahu dlm 2 minggu leh dpt kesannya... ni tgh nk mencubalah ni.. susah betul nk menahan godaan mkn nasi ni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails