Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Tuesday, February 15, 2011

Salam maulidur Rasul.


Hari ini semua umat Islam menyambut maulidur rasul dan sesetengah syarikat mengambil kesempatan untuk memberi cuti kepada pekerjanya tetapi bukan pula pada company tempat aku bekerja ni.

Untuk kesekian kalinya setelah lebih sedekad aku berkhidmat di company ini... inilah kali pertama aku mengambil cuti untuk hari kebesaran junjungan mulia kita ini.... terasa pulak seronok dan tenteramnya meluangkan cuti untuk hari yang baik ini berkumpul bersama anak-anak di rumah.

Sebelum ni  sewaktu anak2 masih kecil aku terpaksa berkira-kira untuk bercuti kerana ia melibatkan cuti tahunan aku... kang klau anak sakit ke baby sitter nak cuti ke atau apa2 aktiviti di sekolah dah buat aku susah untuk cuti lagi.

Tapi sekarang dah lama kerja cuti tahun pun dah banyak dah ... anak aku pun dah besar2 tak payah nak simpan cuti emergency banyak2 macam dulu lagi... boleh ambil semua cuti umum kat malaysia ni yg company aku tak senaraikan sebagai cuti wajib company!

Untuk semua pengunjung blog RKTS ini yg bercuti aku ucapkan selamat bercuti di hari MAULIDUR RASUL ini.... perbanyakkan berselawat utuk junjungan besar kita Nabi Muhammad s.a.w .


SALAM UKHWAH:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails