Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Wednesday, February 23, 2011

Tak sempat tgk dokumentari sudir ?...meh follow schedule ni....




MEREKA YANG TIDAK BERKESEMPATAN MENONTON DOKUMENTARI SUDIRMAN HAJI ARSHAD, SILA FOLLOW SCHEDULE INI DI HISTORY CHANNEL, 555 ASTRO.




22 FEBRUARY 11 MALAM
23 FEBRUARY 11 PAGI,  5PTG  & 9 MLM
24 FEBRUARY  4 PAGI &  3 PETANG
26 FEBRUARY  12 TENGAH HARI
27 FEBRUARY  10 PAGI

1 MARCH  7 MALAM
11 MARCH  11 MALAM
13 MARCH  7 MALAM



Hari ni muka aku ketat giler.
Pasal hari ni closing date untuk semua kerja bulan Febuary.
Company aku kerja ni ada sikit menggong... org lain closing hujung bulan tapi kami closing setiap pertengahan minggu pada minggu terakhir setiap bulan... contohnya bulan ni hari ni adalah closing kami esok kami dah start 1 MARCH dah.. tak ke keterlaluan sangat advancenya tuuuu..!!

Tu yang aku tergedik gedik gila nak mengejar masa tu ( tapiiii...ko sempat lagi update blog kaaaannn ?? )
haaa..kan aku dah kata sibuk macam mana pun kat ofis ni aku ada masa gak update... klau kat umah jgn haraplah !!
Tak kisahlah tu kan janji hujung bulan ni aku dapat bonus lagiiii ...... wakakakaka !!!!

Okeylah pada sesiapa yg ketinggalan tengok dokumentari sudirman hari tu boleh follow schedule kat atas tu ya... termasuklah aku yang tak sempat tengok malam minggu hari tu.
Kalau tak sempat tengok pukul 5 dan 9 malam ni 26 FEB masih ada lagi... tak sempat jugak ko tunggulah sampai 13 MARCH masih ada  lagi citer tu.
 
Itu pun kalau umah ko ada astro channel 555 ni laaahhh !!!
 
 
CN: Aku dah budget baring2 kat depan TV mlm ni...jangan ada yg berani tukar channel yaaaa !!!!
 
 
SALAM UKHWAH:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails