Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Monday, August 22, 2011

Dah buat sekut raya ke belum ????


Salam Ramadhan hari yg ke 22......



Semalam hari minggu projek aku membuat sekut raya.
Orang lain terutamanya yg surirumah tu dah tentu dah berderet-deret sekut raya dia kan ?
Yang aku ni baru le nak mula semalam.
Itu pun sempat gak buat 2 jenis sekut raya.

Setiap tahun aku kenalah menguli biskut lebih sikit.
Sebalang untuk setiap jenis untuk mak aku ....... sebalang mak mertua dan berbalang-balang lah pulak untuk rumah aku sendiri.

Disebabkan hari ni dah kerja kenalah stop dulu buat biskut .
Hari sabtu nanti baru sambung balik.
Awal-awal puasa hari tu tak nak buat banyak jenis nak wat sikit jelah.... tapi bila pergi ke blog orang lain tengok banyak lak resepi kuih yang senang dan simpel... ni semua yang nak buat aku menambah-nambahkan lagi bilangan biskut ni.

Korang macam mana..... plan berapa jenis biskut nak buat ?
Agak-agaknya penuh tak meja kopi kat ruang tamu tu nanti dengan sekut raya korang ?


CN : Terbau-bau lak bau biskut yg aku  buat semalam...ermmmmmm .


SALAM UKHWAH

10 comments:

kella said...

kat rumah memang ada stok berbalang balang.. bisnes ler katakan.. hehe =)

nabilah_2908 said...

tahun ni...sy relax sikit...

tahun2 yg sudah..mmg keje sy buat kuih...

tp tahun ni..ibu sy tibe2 ada mood nak buat kuih raya....huhu..

balik kerja minggu lepas..tgk2 kuih dah siap di bakar..dah siap masuk balang pun... :)

Nora Shahaira said...

waa...belum ada sekut2 apa pun..kat dapur tu ada kepek2 buat kat umah mak di kampung..simpan untuk emergency org datg umah raya nanti..hahaha

ariana said...

wah..rajinnya..siap satu sorang utk mak dan m.mertua tu..baguslah..akak banyak beli je..huhu.

CT NoArIzAh ArIs said...

KELLA... oo bisnes kuih raya ye leh le beli dgn kamu je..hehe!!

CT NoArIzAh ArIs said...

NABILAH.. bestkan ada org yg buatkan kuih mesti mak buat yg sedap2.

CT NoArIzAh ArIs said...

NORA..kepek pun kuih raya gak tu ...kepek lebih sedap dr sekut.

CT NoArIzAh ArIs said...

ARIANA... setakat ni masih rajin g nak buat kak bila dah malas nanti sy pun main tunjuk2 gak.

Efa said...

buat biskut apa ek?? apa yg best? =D

farhana_aziz said...

kak,mana gambo biskut rayanya..hehe.
saya baru dapat 2 jenis je.dah sekolah, tak larat pulak nak buat.huhu.tapi mak dah pesan buat mazola lebih2.nampaknya kena buat jugak..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails