Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Monday, August 15, 2011

Macam malas jeeee nak raya tahun ni .

Salam ramadhan ke 15 semua kengkawan...!!

Dah setengah bulan dah puasa...pejam celik...celik pejam...kita akan sambut raya dalam 2 minggu lagi.
Mungkin dengan peningkatan usia ( ayat macam tualahhhhh sangattt ) aku tak rasa seronok sangat macam yg sebelum ni.

Baju raya anak-anak semua dah siap sedia dalam almari dah.
Tapi baju kurung untuk hari raya pertama aku beli pun belum lagi....!!
Rasa-rasanya macam malas jeee nak beli yg baru pasal baju kurung tahun lepas pun banyak yg jarang berpakai.

Hajat di hati nak mengecat umah ..nak tukar langsir....sejak sebelum puasa hari tu lagi.
Tapi sampai 15 ramadhan dah satu benda pun aku tak buat lagi.
Kuih raya pun nak buat 1 atau 2 jenis je nanti.... tu pun kalau rajin buat biskut.
Kalau tak aku bantai buat kek je malam raya !!

Tak de semangatlah nak raya tahun ni.
Buang tebiat ke hapa aku ni !!!!


CN : Nak ucapkan terima kasih kepada semua yg baru follow dan masuk blog  RKTS  dan  MAA  aku ni.



SALAM UKHWAH

5 comments:

Cik Ina Do do Cheng said...

samalah kita cam tak de mood nak rayakan. cik ina malas pun ada nak berkemas.

Ezzu Raza said...

Salam..bila dah ada anak..raya ni untuk anak2 jer..tp 1 syawal..jgn bantai pose plak..hehehe..

CT NoArIzAh ArIs said...

CIK INA.... Samalah kita kemas pun malas nak basuh langsir pun malas x semangat langsung...tu tanda kita makin tua ke kak?

CT NoArIzAh ArIs said...

EZZU...he he x dapek nak pose dowh bila tgk lomang ngan rondang tergolek2 dopan mato pagi syawal tu.

nabilah_2908 said...

nak kena dengar lagu raya banyak2 la kot..baru dtg semangt nk beraya tu..hehe... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails