Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Wednesday, August 3, 2011

~ Wordless Wednesday ~









SALAM UKHWAH

9 comments:

Dilla Ady said...

ni mesti makan ramai2...pinggan mangkuk bertimbun2 tu jek kak..huhuhu

bile buke ramai2 bez kan?

CT NoArIzAh ArIs said...

DILLA..betul tu dilla tapi yg tak sanggupnya nak membasuh yg bertimbun tu le mula le main pandang2..hehe!!

nabilah_2908 said...

weee...licin... ;)

lama dah tk ke sini...agak busy kt tmpt cari makan....terjah mana sempat je... ;)

Selamat Berbuka... (^_^)

ツ Bieaz ツ said...

bertimbunnya......tapi best kalau makan mcmnih kan :)

cuci tu yg tak larat tuu hehehe

Cik Ecah said...

perkara biasa biler lepas mkn...heehe

CT NoArIzAh ArIs said...

NABILAH... licin licau macam iklan sabun basuh tu siap zig zag lagi..hehe!!

CT NoArIzAh ArIs said...

BIEAZ... Tulah pasal klau bieaz dekat mintak bieaz tlg basuh sekali :)

CT NoArIzAh ArIs said...

CIK ECAH.... Dah kenyang mulalah mcm ulor kan :)

ariana's said...

Akak disyorkan oleh hubby suruh pakai pinggan pakai buang je utk kueh2 di bln puasa ni..hehe..taklah banyak sgt membasuh hehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails