Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Wednesday, August 24, 2011

~ WORDLESS WEDNESDAY~






CN : Agak-agaknya cukup tak nak wat rendang makan pagi raya sok ???



SALAM UKHWAH


7 comments:

ariana said...

hehe lebih dari cukup ni CT..aikk ingat dah raya korban tadi..:)

Ucu Faridah said...

mestilah cukup...tengok pada bongol pn dah tau...

Kakzakie said...

CT kalau yg ini jangan kata nak jamu saudara-mara, satu kampung boleh makan sama...hihi...

CT NoArIzAh ArIs said...

ARIANA...haha x leh tunggu raya korban takut lembu ni makin kurus sbb stress..:D.

CT NoArIzAh ArIs said...

UCU... klau tgk botul2 lagi bosar bongol ea ucu dlm gambar ni cam kecik lak.

CT NoArIzAh ArIs said...

KAK ZAKIE...hehe klau akk sekampung dgn sy leh dtg mkn hari2 tolong ngabihkan ramai2 :))

Papa Mifz said...

lobih dari cukop ni kak....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails