Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Monday, February 13, 2012

Camno lak nak makan nihh ???

Salam Sejahteraa..!!
Isnin
20 Rabiul awal 1433H







Gara-gara terbawa pulang sudu dan garfu aku kat ofis ni ke rumah mengakibatkan aku makan pakai sudu plastik je sosej dengan roti bakar ni pagi tadi.

Ni semua kerana malas nak basuh sudu lepas di gunakan waktu keja ari sabtu ari tu.
Bila loceng akhir dah bunyi baru teringat sudu yg di gunakan tak basuh lagi sedangkan pada masa yg sama dah kelam kabut mengemas nak balik umah.

Ahhh... bawak balik je le sudu dan garfu ni basuh kat umah.
Dan pagi tadi tergesa-gesa lak kuar umah nak singgah petronas isi minyak terus terlupa pasal sudu.

Bawak nasi bawak jugak roti bakar dan sosej sebagai b/fast tapi nak makan dengan apooo ??
Boleh jeewww pakai tangan tapi pantry tu jauh bebenor dari opis aku ni.
Nak makan kat pantry kaum kerabat cino-cino tu yg ramai berkumpul kat situ lunch nanti.

Sib baik ada sudu plastik yg aku simpan dlm laci kalau tak terpaksa gak gunakan tangan dan berjalan ke pantry.
Terkial-kial aku guna sudu plastik ni... mana nak mencucuk sosejnya mana nak mengoyakkan rotinya.
Nyaris2 nak pecah sudu tu aku kejakan.
Tapi  licin gak aku makan dan dah selamat gak masuk dalam perut w/pun tanpa sudu dan garfu besi aku .




Errrrrkkkkk..... Alhamdulillahhhh dahhh konyang :)




SALAM UKHWAH

8 comments:

Kakzakie said...

Oklah tu janji kenyang ct. Kakak pulak hari ini lupa bawa susu. Kakak tak suka susu pekat manis. Kakak selalu bawa kakak punya sendiri- calcimax kadang anlene...

Hari ini minum quaker oat cair+milo jadi macam air minum..

CT NoArIzAh ArIs said...

KAKZAKIE...penyakit pagi isnin ni kak semuanya lupa..huhu !!

nabilah_2908 said...

sy [aling x gemar makan guna sudu plastik ni...

apa kata bawa spare...maknanya ada 2 set sudu garfu.. :)

kat sini..syukur lah..pekerja semua melayu..so sudu kt pantry tu selamat la juga...tp asik hilang je...dieorang makan sudu sekali gak nya..huhu.. :)

Shibam Jelita said...

sampai sini bunyi erkkkkkkkk ehhhh :)

ainnoraini said...

Alhamdulillah...licin semuanya tuu...mesti kenyang...

ratusiput said...

yg pntg kenyangggg :)

ariana said...

akak pun selalu standby sudu dan garfu plastik dlm kereta..senang nk mkn apa2..hehe

nabilah_2908 said...

psst...utk pertanyaan akak pada entri semalam...

Laksa Penang...ada dua jenis gak...satu yg kuah merah macam ni...satu lagi kuah kelabu... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails