Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Friday, August 29, 2014

Satay.

Assalamualaikum...

Petang semalam aku teringgin nak makan satay.
Soooo beli lah satay tulang jolobu Kat dataran senawang tu.
Sebenarnya dah teringgin sejak isnin hari tu tapi malas nak ke dataran tu.
Kebetulan setiap khamis princes aku tuisyen Kat situ so sekali harung jelah.
Nampak tak Kat situ bertapa tingginya kesabaran aku melayan anak tekak sendiri.
Leh Tunggu berhari2 lagi.



Tapi aku sikit confius dengan harga Yg aku bayar.
Aku kira2 jumlahnya 30 hinggit Lebih Sebab aku ada ambik satay daging duaploh, satay ayam duaploh,satay tulang 5 pastu Nasik  himpit 3 peket.
Tapi brader tu mintak Kat aku duoploh Lebih je dan ada limoploh sen.

Dia silap Kira ke Hapa atau pun harga satay Dah murah Dari harga Kat cermin tu?
Dia mintak duit syiling 50 sen Kat aku tapi aku ada 20 sen je.
Dia kata tak apa 20 sen .
Aku siap kata dah kurang bayar 30sen dah ni tak pe ke.
Dia kata okey.
Aku Tanya gi halal ya?
Ya kak halal jawabnya.

Lik  umah aku Kira satay aku semua cukup tapi kenapa murah sangat?
Atauuuuu nak bersedekah dengan aku?
Kalau yea Kira rezeki akulah tu kan .
Bertambah murahlah rezeki tokey satay tu nanti.
Okey minggu dopan kito boli satay Kat situ laie.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails