Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Thursday, July 1, 2010

Kekasih Awal Dan Akhir...





Aku cukup-cukup tabik hormat kepada mana-mana lelaki yg telah bergelar EN SUAMI pada zaman teknologi IT yang canggih ini yang masih menyayangi..menyintai..mengasihi isterinya seperti baru-baru berkahwin dahulu atau masih seperti orang sedang bercinta walaupun "MASJID BERLIAN" mereka telah pun berdekad-dekad usianya.

En Suami tak pernah merasa segan umtuk memegang tangan Cik Isteri walaupun dah ada anak berderet-deret walau kemana mereka pergi di khalayak ramai, Malah melayan Cik Isteri dengan baik sekali samaada di rumah sendiri ataupun di rumah orang lain. Cinta En Suami kepada isterinya tetap 100 % walaupun bentuk badan Cik Isteri telah berubah seperti pohon ara yang rendang dan tak seramping Si kerengga lagi.

En Suami itu juga bangga memperkenalkan Cik Isteri kepada kawan-kawannya dan tak malu membawa Cik Isteri menghadiri mana-manapun  majlis keramaian yang dihadiri oleh ramai gadis - gadis cantik yang taklah sehebat Puteri Balqis.

Dalam 10 orang mungkinlah segelintir orang aje yang kita temui di zaman teknologi canggih ini yang mana mereka tak segan silu mengaku sudah beristeri dan sanggup tayangkan muka Cik Isteri walau tidak secantik waktu muda-muda dulu.

Itu yang aku perhatikan di laman sosial terkenal masa kini iaitu FACEBOOK . Ada seorang ( mungkin ada ramai lagi tapi aku tak perasan ) En Suami yang aku rasa sangatlah beruntung Cik Isteri bersuamikannya yang romantik dan penyayang. Dalam FB pun masih berdating sesama sendiri .Cuma aku harap " Kulit yang cantik pasti elok juga isi di dalamnya bukannya jadi yang sebaliknya pulak".
Bukankah bagus kalau semua pasangan suami isteri seperti ini taklah banyak kes-kes perceraian dan tak adalah anak- anak yang akan hidup terbiar tanpa kasih sayang ibubapa mereka..


CN: Kredit 100% untuk pasangan terpilih ini En Z dan isterinya kak S.

Salam Ukhwah:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails