Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Sunday, July 18, 2010

Simpati untuk LYA ..Bantulah LYA!!

Aku terima mesej ni di FB aku dari  BEN ASHAARI  meminta agar di panjangkan email ini untuk tatapan semua pembaca-pembaca blog...aku sendiri pun tak mengenali LYA tetapi sebagai manusia biasa punyai hati dan perasaan aku ingin sekali membantu setakat mana yg termampu....kepada semua pengunjung blog RKTS ini dapatlah kiranya memberi bantuan setakat yg anda semua boleh kalau tak mampu dengan wang ringgit tolong doakan agar LYA sembuh seperti dulu....setiap pertolongan walau sebesar hama pasti ada pembalasannya di kemudian hari.


Bismillahirrahmanirrahim............

Dengan rasa rendah diri dan penuh harapan, Kami mewakili sahabat-sahabat Lya di alam maya melancarkan TABUNG KAMI BERSAMAMU LYA.

Tabung ini bertujuan mengumpul dana bagi membolehkan Lya menjalani rawatan selanjutnya untuk penyakit beliau. Mudah-mudahan sumbangan sedikit sebanyak dari kalian semua dapat membantu Lya mendapatkan rawatan tersebut secepat mungkin.


Sehingga ke saat ini, Lya masih lagi ditempatkan di ICU Kemaman, Terengganu. Keadaan terkini Lya agak lemah tetapi masih stabil.


Kami juga memohon doa berterusan dari kalian semua. Semoga usaha kita semua untuk membantu Lya dipermudahkan Allah.


Hulurkan sumbangan ikhlas anda ke akaun Maybank Alyani Binti Amran (155014985526).

Untuk update terkini tentang Lya, klik SINI

Kami juga amat berbesar hati, sekiranya kalian semua dapat mewar-warkan tabung ini di blog masing-masing. Jasa baik anda semua amat kami hargai.


Terima Kasih.

CN : Membantu setakat yg termampu.

Salam Ukhwah:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails