Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Saturday, July 3, 2010

Sekuntum Mawar Merah.


 Hari ni sabtu ada karnival ataupun di panggil hari kantin kat sekolah My Princess tapi aku tak dapat join sekali kerana aku kena kerja. Aku tak dapatlah pulak nak minta cuti lagi pasal minggu lepas aku dah banyak cuti dah kalau asyik kita je yang cuti ada pulak staff lain yang tak suka nanti, Bangsa cina ni pun pandai gak cakap belakang-belakang maklumlah dia orang pun manusia gak macam kitakan.Jadi aku suruh My princess pergi dengan adik nya saja pagi tadi.


My princess pun bawalah adik tunggalnya tu ke sekolahnya...biasalah anak bujang aku tu kalau dah sampai kat tempat yang ramai kawan-kawannya di tambahkan pulak ummi dan ayahnya tak ada mulalah dia buat perangainya...letih juga si kakak tu mengawalnya nak buat macam manakan "si bujang" tu pun dah besar panjang dah tak makan saman dah.

My princess memang ingat kat aku walau kemana dia pergi....kesian agaknya aku tak dapat join dia orang sekali di belinya aku dua kuntum mawar merah dan putih ...huhuhu...terbang duit anak aku nak belikan aku Cik ROSES tu....


" Tima acihlah kak lain kali belilah barang yang ummi leh pakai lama ye bukan sekejap aje..lagi berbaloi-baloi"


CN:  Mawar berduri.

Salam Ukhwah:

2 comments:

cikgu_aare said...

tak penah dapat bunga.huhu.sedih~

SITI NOARIZAH ARIS said...

Satu hari nanti kamu akan dpt jugak mgkin sejambak g bestkan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails