Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Tuesday, April 12, 2011

DEMAM....




Maaf ... dah beberapa hari tak bersiaran di sini.
Semalam aku MC... demam + sakit badan + sakit kerongkong.
Hari ni dah kerja balik tapi masih pening-pening lalat.
Mungkin gak sebab malam tadi aku tak cukup tidur.

Hari ni masih lagi ada saki baki demam tu walaupun tak seteruk semalam.
Nak berblog pun macam tak ada mood walaupun semalam seharian kat rumah.
Aku lebih selesa berbaring-berbaring atas katil dari duk lepak2 depan lappy.

Maaf juga jika ada yang terasa hati bila aku tak buat kunjungan balas pada kalian yg telah  singgah dan beri komen di sini.
Aku akan cuna menjenguk kalian yg sudi singgah ke sini bila badan dan kepala terasa ringan nanti.


CN : Bila sakit kerongkong apa yg di makan tak terasa pun sedapnya....



SALAM UKHWAH

6 comments:

Encik Suami said...

Demam ker? cian dia. Entah2 demam berisi kowt. Ubat jgn lupa makan plak ye.

jemput terjah new entry

1) (>.<) Untukmu (>.<)

2) (>.<) Bile Senin Menjelma (>.<)

Dilla Ady said...

tak sihat ye..

makan ubat rajin-rajin tau n moga cepat sembuh

A y e s h a Ramlee said...

semoga cepat sembuh.. join contest pertama ayesha tau... :)

http://ayesharamlee.blogspot.com/2011/04/contest-aku-yang-lapar.html

syAfA said...

la..x sehat rupanya..
semoga cepat sembuh ye kak=)

yott said...

moga cepat sembuh, aminn..

~~Ticer Wann~~ said...

moga sihat... salam ukhwah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails