Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Tuesday, July 12, 2011

Kalau dah rezeki tu tak beli pun dia leh datang sendiri...hehehe!!!!



Acara membelah doyan di mulakan.

Heeee...... aku tak beli pun ya!!

Tetiba lak ada sorang supplier tu hantar kat ofis bagi kami petang tadi .
Lalu di bahagikanlah...dapatlah sorang sebijik..Alhamdulillah !!!
Nak makan kat pantry memang tak boleh sebab suplier tu bagi pun dah dekat waktu nak balik.



Cantik isinya...satu pangsa satu ulas je .


Sebenarnya dah beberapa hari gak aku terjeling-jeling...terpandang-pandang kat orang yg jual doyan kat tepi jalan tu.
Tapi singgahnya idak jugak kununnya nak tunggu kuar dengan hubby barulah beli.

Tup tup petang tadi menyinggah lak yang sebiji ni haa !!
Apalagi rezeki jangan di tolak musuh jangan di cari....
Selamatlah aku kendurikan anak beranak doyan tu walaupun sebijik puaslah jugak makan kan!
Dah lah buah free ......lagipun aku anak beranak baru je elok demam dengan batuk kenalah berpada-pada time mkan tu .( statement orang kedekut nak pergi beli sendiri )


CN : Sekurang-kurangnya taklah aku kempunan kan doyan...ada tak tokey doyan yg nak bersedekah kat sini ???


SALAM UKHWAH

3 comments:

ariana's said...

Nyum nyum..sedapnya..ini lah yg dikata kan rezeki..ehh durian datang bergolek..hehe..tp hati2..kan baru baik demam tu..:)

CT NoArIzAh ArIs said...

ARIANA....cikgu bila dah tergolek2 doyan tu kat depan mata memang tak hinggat apa dah kok pengsan pun leh bangun balik..hehe!!

nabilah_2908 said...

mm..kuning isinya... :)

dah banyak dah org jual durian tepi2 jalan kan..harga pun dah murah dah... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails