Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Wednesday, July 27, 2011

Nasi lomak punyo penangan !!



Gambar tu iras-iras rupa nasi lemak yg aku makan tadi tapi bukan itu nasi lemak yang menyebabkan aku di serang virus mengantuk + malas ni pasal dalam gambar tu meriah dengan lauknya mau aku tak bangun terus kalau bedal nasi lemak macam ni pepagi kat opis ni .

Tu gambar waktu aku rajin buat nasi lemak tanpa kopi O  dulu tapi hari ni aku beli je !!

Bukan main lagi aku pepagi ni teringat-ingat nak makan nasi lemak panas-panas.
Nak buat sendiri pepagi ni malas .....beli je kat gerai tepi jalan tu.
Kalau aku tak menyumbangkan duit singgit aku tu kat abang nasi lomak tu lambat lak dio kayo kan.

Tapi bahananya bila makan nasi lemak siap dengan sambal tumis mengancam dan teur rebus sebiji ni menyebabkab aku menjadi lembab nak buat kerja hari ni.
Dah lah duk dalam opis yg ada dua air-cond.... depan aku lak tu..... terasa-rasa semakin berat je mata ni nak terbukak... terasa-rasa macam ringgan je mata ni nak lelap terusssssss !!

Oh alangkah bahagianya kalau company ni ABAH AKU yang punya...... terus jadi setan bertanduklah aku hari ni !!!
Sesuka hatiiiiiiii je den boleh tidooooo .


CN : Tu pasal aku jarang sarapan nasi lemak !!


SALAM UKHWAH

4 comments:

Mommy Fara said...

Nasi lemak mmg bt mengantuk. Kalau dah nama nasi....

nabilah_2908 said...

sy tak makan nasi lemak pun mata berat je..lemau pun yer gak...huhu.. :)

CT NoArIzAh ArIs said...

MOMMY..di tambah lak lagi dengan lemaknya lagi berlemaklah kemalasan tu kan..kan !!

CT NoArIzAh ArIs said...

NABILAH...alahai billa akk pun sama ni dik non oii...dh nk lelap terus dahhh !!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails