Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Thursday, June 24, 2010

Dah gian pulak dah!!



Beberapa bulan lepas sewaktu mula-mula berblog langsung tak tahu apa nak tulis atau nak cerita apa dalam blog...betul-betul ketandusan idea. Itu pasallah blog aku dulu selalu je tak update . Tapi hari ni sejak aku mengenali beberapa blogger-blogger yang dah berpengalaman berblog dan ada pulak yang tak lokek ilmu aku mula bersemangat. Hari-hari ada je idea yang nak tulis sampaikan satu hari tak tulis blog ni aku rasa macam ada je yang tak kena.

Haa..sekarang dah gian pulak berblog dan jarang pulak buka facebook dan berkebun dalam tu.

Apa-apa pun apa yang aku tulis adalah untuk kebaikkan bersama segala apa yang aku tahu  akan dikongsikan di sini.


CN : eeemm....tengah fikir nak tulis apa untuk esok,lusa dan tulat!.


Salam Ukhwah:

1 comment:

Starz™ said...

Truskan usaha.. Layout blog da lawa. kalu ader entri bez2 msti up++ nyer. Same la i'm new blogger gak..=)

From: http://komunitihijau.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails