Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Sunday, June 6, 2010

Sibuk..sibuk..sibuk..!!!

Hari ni aku sibuk lagi...TERamat sibuk..sebab malam ni aku nak buat kenduri berkhatan untuk anak lelaki tunggal aku dan kenduri masuk rumah baru untuk adik aku(Napi). Kami akan panggil orang-orang masjid untuk majlis tahlil,doa selamat serta marhaban atas permintaan abah aku.

Menu untuk malam ni adalah...Ayam masak lemak cili api (orang nogoghi mana leh tinggal menu ni kan?), Rendang ayam kampung (seekor ayam abah terlepas...nasib kau lah ayaamm),sayur tauge kasar(ni kegemaran My Hubby),sambal petai tapi letak cili api(Hambik ko..semua cili api) dan pencuci mulut adalah watermelon atau melayu panggil buah tembikai (ini pilihan kedua selepas pisang EMAS tak dapat di cari oleh adik aku...ko dah fail dengan suruhan aku wahai En Napi!)




Anak dara tunggal aku ni pun nak posing gak dengan cik tauge dia!.



2 menu yg sempat diambil gambar sebelum selesai masuk peyut...yg lain dh licin licau daa....!!



Rumah baru adik aku.

Kerana terlalu sibuk dan keletihan terlupa pulak nak ambil gambar lauk-lauk yang dah terhidang dan tetamu yang datang...dah selesai kenduri baru teringat...haaaiii   dah tua aku ni ingatan pun dah tak bagus lepas ni nak makan kismis dengan madu banyak-banyak aku tak nak nyanyuk sebelum waktunya...huhuhu!!!


P/s:Benarlah kata bijak pandai "kita hanya mampu merancang tuhan menentukan" bukan semua yang kita rancang tu akan menjadi kenyataan.

Salam Ukhwah:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails