Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Monday, June 7, 2010

Hari jadi adik dan Berkhatan...

Tanggal 6 june 10..genaplah umur anak aku Redza Akmal sembilan tahun tetapi tahun ini aku tak buat majlis hari jadi dan kek seperti kebiasaan tapi aku gantikan dengan kenduri doa selamat dan hadiahnya tahun ini ialah...Berkhatan!



Muka dia kecut semacam bila nampak orang yang akan menguruskannya datang kerumah(sebenarnya aku lebih lagi berdebar-debar).
Tapi aku lebih rasa lega sebab dah laksanakan tangungjawab sebagai seorang ibu .

Hujung bulan ni pula aku akan buat majlis khatam Al-quran untuk si kakak pulak, hajat ni dah tertangguh beberapa kali sejak ia khatam Al-quran darjah 5 dulu, aku harap kali ni tak ada lagi halangannya kerana majlis ini akan berlangsung dengan majlis pernikahan adik perempuan aku sekali nanti.walaupun hajat sebenarnya nak buat sekali berkhatam dan khatan hari ini tapi kerana sebab-sebab yang tak dapat di elakkan terpaksa buat yang ini dulu sebab cuti sekolah.


Aku ucapkan berbanyak terima kasih kepada yang sudi membantu majlis kenduri semalam dan kepada Pak cik aku bekas Imam masjid Amar Penghulu,Ulu klawang Tuan Hj Rashid Mahmud yang sudi menemankan dan menenangkan anak aku dengan zikir dan selawat.Jasa-jasa kalian tetap ku ingati!!!


P/s:Andai budi tak sempat di balas di dunia ini tetap ada pembalasannya di Akhirat nanti.Allah nampak dan tahu apa yang kita lakukan dengan niat yang ikhlas!.

Salam Ukhwah:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails