Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Monday, January 10, 2011

Artis berbikini & Aku punya burung.

GAMBAR Fasha (kanan) yang dipetik daripada Internet yang menunjukkan dia memakai bikini ketika bercuti di Bali, Indonesia.





Cerita lanjut gi kat link SINI


Kisah panas artis remaja ni kat pulau bali !!
Aku tak mahu komen apa-apalah pasal blog aku ni bukan blog kisah artis ataupun orang-orang politik tapi aku nak ingatkan diri aku sendiri anak-anak dan adik beradik aku serta kawan-kawan kat luar tu ... walaupun di mana kita berada kena ingat kita sering di perhatikan apatah lagi jika kita ni orang-orang yang sedikit atau banyak fofular !!

Walaupun berada jauh dari negara sendiri jangan ingat tak ada yamg nampak atau tahu ... kemana kita pergi ada 2 malaikat yang berada di kiri dan kanan kita ni kan ?

Orang tak nampak ALLAH tu nampak .. jadi berhati-hatilah ya !!

Okeeyy....2 hari semalam aku balik kampung ... nak tahu apa aku buat dengan HUBBY.... bukan berbikini kat tepi pantai yaa!!!

Tapi kami menjerat burung ... kat sebelah rumah mak mertua aku tu ada banyak burung ... cantik-cantik lak tu ... anak bujang punya pasal yang nak sangat burung tu jadi kami berdua pun berusahalah menjerat mengunakan jaring.

Jenuh jugaklah nak meletakkan jaring kat pokok kayu tu .. dah lah pokok tu tinggi ...hasilnya amatlah membanggakan ... dalam masa satu hari kami dapat 2 ekor burung .. bukan anak burung ya .. tapi burung dewasa .

Pagi tadi mak mertua call HUBBY bagitau ada 3 ekor lagi burung terkena jaring .. tapi dia tak tahu nama burung tu .. haa petang ni bergegaslah kami balik kampung nak tengok burung tu!!

Nasib baiklah kampung kami dekat jeeee...!!!


CN : Usaha tangga kejayaan...ceewaahhh !!!



SALAM UKHWAH

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails