Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Friday, January 7, 2011

Award spongebob Dari KELLA - MATHARI.

Di sebabkan malam ini aku akan balik ke kg HUBBY.....yang dah tentunya tak ada line internet tu..... jadi kenalah aku tulis entry ni sekarang jugak.... entry penghargaan atas kesudian blogger KELLA memberikan aku award special ni....!!



Yaaaaaa...aku memang setia membaca entry dari blog dia ni.....jangan korang tak tahu pulak award ni KELLA buat sendiri untuk blogger2 setia dia termasuklah aku.....nak jumpa dia leh masuk ke blog ini ya >>> MATHARI


Dia mempunyai kegemaran yang sama dengan aku....Banyak info-info menarik kat dalam blog dia termasuklah resepi masakan....dah tentulah  ini yang paling aku sukaaaakann!!


Aku rasa prince dan princees aku tentu suka dengan award terbaru aku ni pasal dua orang anak aku tu hantu kartun spangebob kat rumah tu !!


CN : Terima kasih daun keladi...lain kali bagilah lagi...heeee!!


SALAM UKHWAH

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails