Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Wednesday, January 26, 2011

Esok semua staff kena pakai merah-merah aarrr !!!



Esok pagi semua staff staff SUNRICH INTERGRATED COMP akan memakai baju berwarna merah... maknanya tak ada seorang pun di benarkan memakai blouse dan blezer seperti hari-hari biasa.

Semua ni gara-gara sambutan TAHUN BARU CINA yang akan datang minggu depan.... tapi macam tahun-tahun biasa sebelum ni kami akan celebrate lebih awal sebelum hari sebenarnya.

Dah dekat-dekat nak cuti raya ni aku rasa aku lak yang lebih xcited dari cino-cino ni !!
Yelah dah berbelas tahun kerja kat sini aku rasa macam aku pulak yg nak raya macam dyorang semua ni !!

Oh ya.....baju merah dan tudung merah ??
Nampaknya esok ramai le amoi-amoi dan ahso ahso yang akan melaram dengan baju raya mereka !

Aku ???
Tak ada kuasa nak beli baju baru warna merah dowh... aku pakai je baju merah aku yang dah sedia ada dalam almari tu ..yang penting aku tetap ikut tema merahkaaaaann !!!


CN : Dah siap iron baju dan tudung merah daaah !!


SALAM UKHWAH:

2 comments:

Citarasa Rinduan said...

ct..nanti upload pic kengkawan dgn baju merah yer...
sure best sendondon..

PS: kepit sekali beg dan kasut merahmu itu..sure ramai yang tertelan air liur...

CT NoArIzAh ArIs said...

CR...eerkk xde le sampai beg & kasut pun merah kang sy pulak yg terover dr dyorang..hehe!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails