Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Tuesday, August 24, 2010

Farmville ku dah jadi forestville !!



Mula-mula join FACEBOOK dulu aku suka sangat berkebun di FB aku tu...bercucuk tanam bagai...bela macam-macam binatang ternakan....aku bayangkan ladang macam mana yg aku mahu di alam nyata dlm FV aku tu......dari satu rumah dapat beli beberapa rumah lagi pastu dapat beli villa....kiranya kejayaan terbesar akulah tu....pastu dapat besarkan ladang aku lagi...bertambah-tambahlah harta fantasi dalam FV tu....hadiah pun banyak yg masyuk...pasal ramai kawan yg bermurah hati nak buat sedekah jariah dgn aku...bukan dia orang keluar duit pun!!




Sekarang ni FV aku masih lagi FV tapi bukan dalam maksud FARMVILLE sebenarnya.....dah jadi FORESTVILLE pulak dah...pasal apa.....pasal aku dah malas nak mengerjakan kebun aku tu......pasal aku malas nak gado-gado dgn My hubby.......pasal hari-hari kena berebut lappy dgn dia !!

Sekarang ni aku tak ke kebun My hubby pun tak ke kebun...pasal dia pun malas cam aku gak...pasal dia tak ada kawan nak bersaing level dan rebut-rebut lappy lagi.......pasal wife dia yg comel loteh ni lebih suka UPDATE BLOG dari berkebun yang tah hapa-hapa tu!!


Tulah pasal Farmville aku dah jadi Forestville daa...!!!



CN: Entah berapa kali banyak pasal daa...!!!!


SALAM UKHWAH:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails