Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Saturday, August 28, 2010

Bertambah-tambah hitam legam !!

Hari ni My hubby bawa kereta aku pasang tinted gelap......sebelum ni aku pakai brown kaler tapi masih terang dan cahaya boleh masuk.....selalu anak aku komplen panas panas panas......la ni aku pasang yang hitam legam betul......lebih gelap dari tinted kereta My hubby......ha ambik korang....!!

Nak sangat gelapkan....dari luar tengok pun tak jelas.....Tapi siapkan ajelah duitnya bila kereta kena saman nanti....kalau nasib baik lepas tak baik duit aku terbabas....silap haribulan tinted kena koyakkan depan orang2  "kenamaan" tu....tak nak panaskaaan....!!!

Aku nak asingkan bonus aku khas untuk bayar saman tinted tu nanti....huhuhu!!


CN: Sekali pandang cun pulak kancil aku tu bertinted hitam legam.....hitam maaanis giteww!!

SALAM UKHWAH:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails