Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Friday, August 20, 2010

Urat Belikat Aku Sakit Tapi Hati Aku Laaagii Sakit!!

Hari ni memang "suwey" betul....orang cina kata kalau pagi dah suwey sampai petanglah kita suwey...orang cina cakap bukan aku yang cakap!!

Malam tadi lepas berbuka urat belikat aku dah mula sakit nak angkat tangan pun terasa urat tu kejang (sapa-sapa yg dah rasa aje yg tahu sakitnya macam mana)...jadi pagi ni aku telefon klinik 24jam tanya ada doktor tak..."minah" tu cakap ada dan boleh datang sekarang....aku pun bergegas-gegaslah bersiap dan pergi klinik kononnya cepat jumpa doktar cepatlah aku balik ke rumah kang....dapat MC leh tido balik...tapi yang jadi sebaliknya pulak...

1) Kena tunggu doktor dekat setengah jam pasal doktor yang tadi dah nak balik...pemalas punya doktor!

2)Tak dapat MC...tapi doktor bagi aku ubat banyak2....alasannya aku tak buat kerja berat...menggong!!

3)Duit aku melayang bayar bil klinik tapi MC tak dapat...meeennciiii!!!

4)Aku terpaksa ambil AL pasal sakit sangat.....hilang 1 hari cuti akuuu!!!

5)Tak puasa sebab nak makan ubat kang tak makan lambat elok lak.....tak kan nak AL hari2!!

6)Rakan sekerja kat ofis telefon ada masalah pasal penghantaran....lagilah tak senang hati & badan aku   nak rehat!!

6)Burung serindit anak aku mati depan mata aku...Innalillah...!!

7)Anak jiran balik dari sekolah tadika curi buah limau kasturi aku yang baru nak masak...kena sergah mencicit dia lari patutlah buah limau aku makin kurang....kurang ajor!!

 Kerana kes-kes di atas buat aku takut nak keluar rumah hari ni...kang tah hapa hapa bala lagi yg sampai!!!


Hari ni juadah berbuka untuk keluarga kecil aku ni aku  tapau luar aje pasal aku tak larat nak masak....nasi pun My princes yang masakkan...dari air , kuih sampai lauk pauk semua aku tapau je...ingat aku sakit main-main keee...ceehh!!!

Malas nak cakap banyak tido lagi bessst......!!!!

CN: zzzzzzz.......


SALAM UKHWAH:

6 comments:

ziera azzyra said...

~ dlm ms sakit pon sempat lagi kew amik gmbar??nape serindit tu mati???alahai ruginye RM150 wey!!!!

CT NoArIzAh ArIs said...

Serindit tu 100Rm je yg 50rm tu sangkar dia dan lain-lainnya...Apa leh wat ajal dh sampai...lagi aku sakit woo burg tu mati..patutlah badan aku sakit2 rupanya burung tu nak mati dpn mata aku...hikhik!!

kella said...

salam kenal... jalan2 cari kawan di sini...

salam ramadhan.. :)

Anonymous said...

burung srindit mati...????
abis akmal mcm mane..???
ksian lak aii....

CT NoArIzAh ArIs said...

Dia blk dr sklh baru tau x smpi hati nk ckp awal2..muka sedih tapi xlah nangis mcm hr tu..dia nk minta pakcu tangkapkan serindit yg lain.

Anonymous said...

ko x bg mkn kt die kot...
hee..
yeala bln pose nie kn...
burungpn kne pose jgk..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails