Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Friday, September 24, 2010

Aku BERshopping MOON CAKE!!!!

Haa..haa...haa...Leh caya ke??



Aku tak pergi mana-mana kedai MOON CAKE  di seluruh seremban ni pun, tapi 3 beg kertas berisi kotak-kotak kosong MOON CAKE ni aku bawa balik dari office aku.

Syarikat tempat kerja aku ni majoritinya adalah chinese staff dah tuan punya company ni pun cina....minoriti aje staf melayu dan india.....jadi supplier dan transporter mereka pun chinese jugaklahkan.....bulan ni bulan MOON CAKE FESTIVAL di sambut setiap tahun jadi banyaklah dapat MOON CAKE.....sekarang ni MOON CAKE di packing cantik di dalam kotak-kotak beraneka bentuk dan saiz......sebijik MOON CAKE harganya dalam $12.00 ke $13.00 lebih setiap satu. Kebanyakan MOON CAKE sekarang ni ada status HALAL dari JAKIM.....cuma yakin dengan tidak ajelah nak makan kan!

Di dalam kotak-kotak yang cantik inilah MOON CAKE di masukkan sebanyak 4 biji satu kotak....Bila MOON CAKE dah habis di agih-agihkan pada staff-staff yg lain kotak-kotak ni jadi bahan rebutan le pulak!!





Ini aku punya.....2 kotak besar 1 kotak kecil....tapi kat dalam MOON CAKE dah habis di makan oleh kawan-kawan kat office tu!


CN : Balik rumah berebut pulak dgn My Princes aku!!


SALAM UKHWAH:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails