Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Wednesday, September 22, 2010

Sakit dan Bengkak....Adoooiii haaiii!!!!!!

Gusi aku bengkak lagi....Adoooiiiii!!!!

Inilah akibatnya gara-gara seronok sangat beraya.....macam-macam yang aku kunyah.....dari yang lembut sampailah yang keras.....dari yang ringan sampailah ke juadah yang berat-berat.....selagi boleh masuk dalam perut aku sumbatkannya.

Ini baru 12 hari raya ni.....ada lagi 17 hari syawal lagi yang perlu di habiskan.....selama hari tu banyaklah lagi rumah yang aku nak pergi....tak termasuk lagi rumah terbuka tu !!!.

Hai gusiku sayang....cepatlah sembuh.....kalau sakit dan bengkak macam ni macam mana nak makan.....makan nasi pun aku main telan je......raya setahun sekali je ni....tahun depan entah jumpa lagi entah kan tidak....huhuhu!!!!


CN: Ada tak petua tak nak gusi sakit lagi seumur hidup?????


SALAM UKHWAH:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails