Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Thursday, September 30, 2010

Dah mula gatal tangan dah!!

Bila aku menjelajah dari blog ke blog beraya dengan blogger-blogger di alam siber (tanpa kuih raya dan air oren....huhuhu ) mulalah aku jatuh hati dengan setiap gaya blog mereka.....ada macam-macam gambar dan grafik yang mampu meluluhkan iman mata dan hati aku......aku pantang betul tengok benda yang cantik kat mata aku ni mulalah gatal tangan nak mengodek-godek blog aku ni pulak....!!

Tapikan.....aku masih lagi berpuashati dengan gaya asal blog aku ni (terutamanya warna hijau tu...!!).Tak sampai hati nak menukarkannya ke wajah-wajah yang lain pulak.....tapikan.....mungkin jugak akan menambahkan serba sedikit kelainannya....biar nampak "fresh" sikit!!

Apa yang pastinya aku suka sangat mencuba sesuatu yang baru dan mencabar kreativiti sendiri!!

CN: Eerrrmmm........!!!!!

SALAM UKHWAH:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails