Sebelum keluar tu klik2 lah iklan ni dulu ya !!

Saturday, September 18, 2010

Satu hari di hari raya ke tiga....

 Assalammualaikum.....Haiii....jumpa lagi di alam siber ni.....kesibukkan beraya dan waktu yang singkat buat aku kurang masa nak update blog....sorry le ye!!!

Okeey....masih lagi dalam mood raya...cerita pun pasal rayalah lagi yee...jangan mare!!

Ini kisah aku sekeluarga dan adik-beradik aku pergi beraya kat panggung wayang pada petang raya ke tiga hari tu.....sebelum tu kami main bowling dulu dan berkaraoke...jomm layan gambar!!


Mula-mula beraya kat bowling center dulu....sebelum tu main snooker...tengoklah aksi-aksi masing-masing macam tereeeer jee...!!



lepas penat main bowling pergi pulak berkaraoke.....nyanyi-nyanyi macam nak masuk MALAYSIAN IDOL tu....lalalalala......!!!!



Haa.....pastu pergi tengok wayang kat terminal 2,seremban....tengok cerita SENARIO ASAM GARAM.....nasib baik aku tak kena serkup dalam tu pasal ambil gambar dalam panggung....dah main dah nyanyi mata pun dah cuci perut pun terasa lapar.....apalagi pergi makanlah....pukul satu pagi bari sampai rumah mak aku......puas hatilah kaaaannn!!!


CN : Penat sangat  menunggu adik aku dari kelantan tu balik ke N.Sembilan.

SALAM UKHWAH: 




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails